torsdag, september 20, 2007

Shake your bootie...

Uha, det er længe siden jeg har opdateret min blog, trods det ikke er længe siden jeg har kreeret endnu en kage.

Lørdag kom det længe ventede MGP junior show og vi tog ud til et hold rigtigt gode venner med børn. Udover os kom endnu en famile med børn. Så klokken 20.00 stod fire børnehavebørn og to 10-mdrs piger klar til at breake ud på dansegulvet.

Forinden blev denne kage spist til dessert:

Det er mud-cake, med jordbærmousse, smurt op med vanillesmørcreme, overtrukket med marcipan, pyntet med royal icing og blomster skåret ud i SP.

Jeg er IKKE tilfreds med run-outen. Jeg må snart lære at stole på min egen intuition om 250 g flormelis i stedet for de 300. Men heldigvis får jeg snart en ny lejlighed til at øve mig.

I går var jeg i kageklub hos kunstneren. Men det vil jeg vente med at fortælle om til i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar