onsdag, december 03, 2008

Afskedskage til Thomas

Det kom som et chok for os alle, da vores fantastiske afdelingsleder Thomas meddelte at han havde fået et nyt job. Thomas har været i vores SFO-afdeling i 23 år. Eller det vil sige, han har været der mens stedet var fritidshjem og 1½ år ind i tiden som SFO.

Da chokket havde lagt sig (nogenlunde), begyndte vi at arrangere en afskedsreception for ham. Jeg fik lov til at lave 2 kager til dessert:

Jeg fik desværre ikke taget nogle billeder i dagslys. Det er der så lidt af for tiden.

Det er det tidligere fritidshjems logo som er på kagerne. Det valgte jeg ud fra at Thomas har været pædagog på -og leder af- fritidshjemmet i så mange år, inden sammelægningen med SFO.

Det er 1 mudcakebund, med hindbærmousse og derpå en vanillekagebund. Overtrækket er af overtræksmarcipan. Logoet er en run-out, skrift og bort er af royal icing.

Denne aften blev i øvrigt en debutaften for "Rasmus og resten" da min gode kollega Sara og jeg sang en sang for Thomas. Vi havde skrevet teksten om til "Er der nogen i himlen" af "Danser med drenge" og Rasmus spillede guitar til vores skønsang ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar