mandag, november 16, 2009

Prinsesse til min prinsesse

Så blev min dejlige prinsesse Eva 3 år!



...Og hun ville selvfølgeligt gerne have en Disney prinsesse Belle-kage til sin fødselsdag.

Børnehaven var inviteret til tirsdag. Desværre blev Eva (og siden jeg) influenzasyge. Festen og min omsorgsdag blev udsat til fredag, hvilket også var Evas rigtige fødselsdag.
Dukken er Evas egen Belle-barbie, som hun fik i julegave. Benene er taget af og så har hun fået husholdningsfilm underkjoletoppen. Overtræk er af marcipan. Sten (med lys), roser og bogstaver er lavet af kagebutikkens dekofondant og bladene er royal icing.
Indholdet af kjolen var chokoladekage. For som Eva sagde "Det er bedst for børn".

Til lejligheden havde jeg købt en ny form. En panettone-form fra kagebutikken.

Jeg glæder mig til at prøve den igen. Næste gang skal kagedukken have smallere hofter, som skal sidde højere oppe. Jeg glæder mig allerede til næste gang jeg får mulighed for at lave en dukkekage igen.
Om eftermiddagen kom bedsterne til købekage fra Guldbageren ;-)
Eva havde en skøn dag.

3 kommentarer:

  1. Virkelig flotte kager du laver! Er det også nogle du laver på bestilling mon?

    SvarSlet
  2. Hejsa.

    Jeg laver desværre ikke kager på bestilling, da det ikke kan svare sig for mig økonomisk. Og fordi jeg tager meget lang tid om det, laver jeg kun til mine venner og familie. Jeg håber du finder ud af noget andet.

    Mvh Line.

    SvarSlet