torsdag, august 16, 2007

De hellige haller kan også være lukkede...

I går var min (forfærdeligt disfunktionelle) mobiltelefon væk. Den er så gammel at den ikke længere kan lades helt op, så jeg bruger den p.t. kun til SMSer.

Nå, men min kage-guru var draget mod djævleøen for at besøge de hellige haller. Det vidste jeg godt. Men da jeg fandt mobilen og åbnede beskeder var det til en ren gyser. Kagebutikken havde lukket!!!! Heldigvis er de så søde at de åbnede butikken for hende da hun fangede dem på telefon. Hun nåede at være i butikken en ti minutters tid. Men som hun messer for sig selv i dag: "Det er mange penge sparet".

Og tænk sig, hun fik en græs/pels-tyller med til mig!!! Juhuuuuu... Den opmærksomme blog-læser vil se at den nu er slettet fra min ønskeseddel. Og jeg har allerede langtidsplaner med mit nye værktøj, som jeg får på lørdag.



Da drager jeg nemlig til kagenørde-træf til Randers, sammen med 2 andre århusianske kagenørder. Jeg glæææder mig til på lørdag.

2 kommentarer:

  1. Ja, det var så synd. Men havde hun dog bare ringet tidligere, så havde de (vi) jo med glæde åbnet dørene for hende. Hun kunne jo også have spurgt nogen af "københavner-nørderne" om råd, for vi kunne helt sikkert ha' vist hende nogle gode steder som f.eks. specialkøbmanden og kunst & køkkentøj.

    SvarSlet
  2. Og hvor var det sjovt at hun mødte DIG! To af mine guruer på et og samme sted!!! Når jeg engang drager mod den store by/landsdel med alle kagebutikkerne, så ved jeg nu, hvor jeg vil henvende mig først. Det håber jeg er okay.

    SvarSlet