fredag, august 31, 2007

I anledningen af min afsked.

Jeg har fået et nyt job i en SFO ti minutter fra mit hjem. Jeg starter op efter endt barsel d. 1. oktober. Mit nuværende job ligger 1 times transport herfra, så med to unger der skal hentes og bringes, måtte jeg desværre sige op og søge nyt.

I dag var jeg ude at sige farvel og skrive under på opsigelsespapirerne. Det var meget vemodigt, Jeg kommer til at savne børnene og mine gode kolleger.

Børnene fik denne kage:

Historien er, at under det årlige OL forrige år, kom Dolph pludseligt løbende og holdte årets taditionsrige åbningstale. Inden i Dolph var jeg, men det var en stor hemmelighed for ungerne hvem der var derinde. Selvom nogle af dem havde mistanke. I dag fik de så det sandfærdige svar. Og kagen var en succes

I græsplænen var der Mudcake smurt op med vanillesmørcreme, og i Dolph var der banankage, vanillesmørcreme og mudcake i toppen. Overtræk er cirka 75% marcipan og 25% sugarpaste.

Bat og øjne er SP. Armene er marcipan.

Jeg manglede et sæt bogstavsudstikkere som er kommet på min "MÅ HAVE" liste. En flot skrift ville lige have sat prikken over i'et.

For at overleve transporten, blev Dolph stivet af med 4 styks sugerør:

6 kommentarer:

  1. Hold da fest i skuret du er sindsygt dygtig til det dersens kageri, det er sgu imponerende:)

    SvarSlet
  2. Line, den er for sej! Blev den slagtet med kølle eller kniv :-)

    SvarSlet
  3. Jeg lagde et kirugisk snit lige ned mellem ørerne og videre ned igennem ansigtet, imens vi allesammen skreeeeeeg!

    SvarSlet
  4. Jeg er virkelig dybt imponeret og jeg har helt ærligt aldrig set noget lignende. Hvor er det bare fantastisk flot. Jeg er specielt vild med Dolph!

    SvarSlet
  5. Tak Jens.

    Også for din dejlige kommentar under Hjortens flugt. Og efter at have set din blog kan jeg se, at lige en bog-kage må være noget for en bogorm som dig :-)

    SvarSlet