mandag, august 27, 2007

Det blev en Marie!

Fredag d. 24. august kom lille Marie til verden! I dag var vi ude at se hele familien på patienthotellet. Vores gode venner fra vores tidligere ejerforening, var blevet forældre til den yndigste lille lækre pige, og eftersom hun skal hedde Marie, var der kun en barselsgave vi kunne give hende:


En Mariehønekage, model for mange kager som hendes kreative mor sikkert vil give hende mange af i årenes løb. Kagen indeholder banankagebunde med chokosmørcreme.


Den rigtige Marie 4 dage gammel. Dette er ikke en kage, selvom hun er lækker.


3 kommentarer:

  1. Kære Line

    Tusinde tak for kagen. Den smagte SÅ godt. Vi spiste den i dag på min fødselsdag. Jeg skulle hilse fra min mor i Thisted - hun har været inde og se kagen på din blog og er meget imponeret over din "kagekunnen".

    Stort klem fra Maries mor Karen

    SvarSlet
  2. Ups, ja. Tillykke med fødselsdagen :-)

    Sådan er det at blive mor. Så er det ikke længere din fødselsdag der er vigtig ;-)

    SvarSlet
  3. Hejsa

    Jeg har forelsket mig i din mariehønekage og kunne godt tænke mig og lave sådan en, kan du evt maile en opskrift?
    min email er monaklausen@hotmail.com

    Tusind tak hvis du kan

    SvarSlet